♥1.1.2011♥

♥ 1.1.11 ♥
cntek kn tarikh tuhh .
saat untuk kembali ke sekolah .

semalm . ade hari pendaftaran semula kt STK *sekolah kesayangan aku tuhh*
bangon pagipagi . malas btol arhh . jam loceng mengembek mcm kambing kt sebelah telinge ny pon x dengar . nseb la mk aku kejot . huh -,-! 

pas tuh dtg x leh nk awal lg pulak kn . kol 6.50 da smpai sekolah . kene tunggu besties ku di pondok . tunggu pnye tunggu . dyeorg dtg lmbt . huu . nseb bek la membe yg len ade . kalo tak . mcm patung barbie doll aku kt situh . haish . 

jam 7.30 bermulanye perhimpunan .  taklimat disiplin , KOKO , n mcm2 lg la . memg x lame pon -,-! bile time bhagikan kelas . huuaaaa T__T aku berpisah ngn KAWANKAWAN aku . 
ny lah akibat kecuaian kaw ketika belaja izza ! takpetakpe . do the best for PMR 2011 .

apeape pon . aq still rpt ngn dyeorg . sayang korg ketatketat ! 





by : PMR CANDIDATES




Thanks For Wasting Your Time. Like Yeah!