♥cerita tentang sahabat♥

assalamualaikum

di sini bermulanya cerita tentang sahabat .
msok skola dan dpt klas 2RK1 . sngt menyeronokkn .
gelak , nangis samesame . ariari bergossip . bese la . keje pmpuan kn . melalui pelbagai rintangan dan cabaran setiap ari di sekolah . berkongsi cerita . wt keje giler samesame .
itu la saatsaat yg pleng menggembirakn bagi sahabat . sehingga saat akhir taun . masingmasing bz stdy . nk dpt result yg the best for final . 

tak lame lpas tuhh . exam pon abess . result pon da dpt . sekumpulan sahabat ini berjanji tidak akan melupakan antara satu same lain . dan kalo bole tak nk berpisah lgsung . tp ape kan daye . 
itu cume rncangan . Tuhan yg akn mnentukn sgalegalenye . akhirnye kite berpisah antara kelas .
sahabatsahabat seperti mahu menitiskn air mate . terutame salah seorg sahabat yg bername izza amira . walau ape pon yg trjadi . kami tetp truskn ape yg tlah ditetpkn dan kami tak pernah berjauhan 
sama sekali . 



rindu akan saatsaat keriangan dan kesengalan :')

tiba tahun 2011 . sahabat akn menduduki exam PMR tak lame lg . setiap ari kami belaja di dalam kelas yang berlainan . DAN AKU ! (IZZA AMIRA) amat merasekan kesunyian yang 
teramatlah dasyat . walaupon aku ade kwan kt kelas tuhh . aq still rse sunyi . aku dpt rsekn yg idop aku tak lengkap tanpe dyeorg . 

suatu malam . ketika di kelas tusyen KENALI . salah seorang sahabatku memberitahu bhawe mereka rse x best bile aku tak de dlm kels RK1 . mase tuhh . hanye Tuhan je yg tau mcm mne 
terharu n sedihnye perasaan aku . aku mengawal tangisan ku . bile blek umh . aku menangis tak tertahan . aku nk je jerit . 

KORANGGGGG ! TAU TAK AKU RINDUU GILER KT KORANG ! AKU RINDUU BAGAI NAK MATI TAU ! T____T

tapi aku jerit dlm ati je .

ape yg aku boleh katekan hanyelah cume .

KAU LAH SAHABAT , KAU LAH TEMAN , KAU LAH SEGALANYA !

aku tak rela kehilangan korg . kite bez fren forever kankan ? 

i hope so .









it was a sweet memorable that i can't let it be !

i ♥ them




Thanks For Wasting Your Time. Like Yeah!